Hoppa till innehållet

Vårrea – upp till 45 % rabatt

Varukorg

Din varukorg är tom

Garanti & reklamationer

Garanti

Vi bryr oss om våra produkter och gör logiskt vårt bästa för att leverera dem till dig i toppskick. Det händer dock ibland att en beställning går sönder under transporten eller att något annat händer som gör att du kan göra ett garantianspråk. Ur juridisk synvinkel är du skyldig att rapportera felet till oss inom två månader efter att du blivit medveten om det. Om defekten ligger inom garantin tar vi hand om reparation eller utbyte utan kostnad.

Vi ger alla kunder 1 års garanti som standard. Om du upplever några problem, vänligen maila dem till info@raveghairstyling.se

 

Klagomål

Det kan alltid hända att något inte går riktigt som planerat. Vi rekommenderar att du först anmäler klagomål till oss genom att skicka e-post till info@raveghairstyling.se. Från och med den 15 februari 2016 kommer det också att vara möjligt för konsumenter i EU att registrera klagomål via Europeiska kommissionens plattform för tvistlösning online. Denna ODR-plattform finns på http://ec.europa.eu/odr. Om ditt klagomål ännu inte behandlas någon annanstans kan du lämna in ditt klagomål via EU-plattformen.